Vergilər Nazirliyinin Çağrı mərkəzinə yanvarda daxil olan 34 minə yaxın sual cavablandırılıb

Vergilər Nazirliyinin Çağrı mərkəzinə yanvarda daxil olan 34 minə yaxın sual cavablandırılıb
14 2017 14:55

2017-ci ilin yanvar ayı ərzində Vergilər Nazirliyinin Çağrı mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən canlı əlaqə zamanı daxil olan 46 min 666 zəng üzrə 33 min 903 sual cavablandırılıb.

Bu barədə AZƏRTAC-a Vergilər Nazirliyinin mətbuat xidmətindən bildirilib.

Vergiödəyicilərinin məlumatlandırılması məqsədilə onlara 564 min 661 SMS, ikitərəfli mesaj xidmətinin istifadəçilərinə isə 194 min 284 SMS göndərilib.

Yanvar ayı ərzində Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə 705 min 586 daxilolma qeydə alınıb.

Vergiödəyicilərinə xidmət strukturlarında 63 min 420 vətəndaş qəbul edilib və onlara 107 min 789 sayda xidmət göstərilib.

2017-ci il fevralın 1-nə vergiödəyicilərinə ümumilikdə 260 min 190 sayda ASAN İmza sertifikatı verilib.


15 Apr 2021
İqtisadiyyat

Azərbaycanda mutant pambıq sortları yaradılacaq

Azərbaycanda xəstəliklərə, quraqlığa və şoranlığa davamlı mutant pambıq sortları yaradılacaq.

15 Apr 2021
İqtisadiyyat

Peyvənd olunanların nəzərinə: İynənin vurulduğu yerdə 72 saat ərzində... - VİDEO

“Peyvənd vurdurduqdan sonra heç bir əlamət ortaya çıxmayan şəxslərdə peyvəndin effektivliyi nisbətən aşağı olur”.

14 Apr 2021
İqtisadiyyat

Türkiyə ilə gömrük sahəsində əməkdaşlığa dair yeni sənəd imzalandı - YENİLƏNİB + FOTO/VİDEO

Azərbaycan Respublikasının Dövlət Gömrük Komitəsi ilə Türkiyə Respublikasının Ticarət Nazirliyi arasında gömrük məsələləri üzrə birgə komitənin dördüncü iclası keçirilib.