Azərbaycanda turizm məhsulunun reklamı və satış qaydaları müəyyənləşdirilib.
Milli Məclisdən Trend-ə verilən məlumata görə, yeni hazırlanan “Turizm haqqında” qanun layihəsinə əsasən, turoperator turizm məhsulunu özü reklam edə və ya sata, yaxud bunun reklamını və satışını turagentə həvalə edə bilər.
Layihəyə görə, turizm məhsulunun və ya ayrı-ayrı xidmətlərin istehlakçıya satışı turizm xidmətləri müqaviləsi vasitəsilə həyata keçirilir. Turoperatorlar və turagentlər göstərdikləri xidmətlərin kataloqlarını elektron və kağız daşıyıcıda hazırlamalıdırlar. Həmin kataloqda hər bir turizm məhsulu təsvir edilməli, turizm məhsuluna daxil edilmiş xidmətlər üzrə məsuliyyət bölgüsü göstərilməlidir.
Bununla yanaşı, turizm məhsuluna daxil edilən xidmətin ayrıca qiyməti, turizm məhsuluna endirimlər tətbiq edildikdən sonrakı ümumi qiyməti qeyd edilməlidir.
Əgər turizm məhsulu turistin icbari sığorta tətbiq edilən ölkəyə səyahətini nəzərdə tutursa, sığorta şərtləri də buraya daxil edilməlidir.
"PASHA Holding"in təşkilatçılığı ilə keçirilən "Business Talks"da dayanıqlı maliyyələşmə üçün ekoloji, sosial və korporativ idarəetməni ehtiva edən ESG prinsiplərinin vacibliyini vurğuladıq".
İşğaldan azad olunmuş Xankəndi və Şuşa şəhərlərində eləcə də Ağdərə və Xocalı rayonlarının ərazisində yeni milli park yaradılır.
Azərbaycanda şəhərsalma və tikinti prosedurlarının sadələşdirilməsi nəzərdə tutulur.