XXI əsr qırıcıları hüquqlarına sahib çıxır.
1940-cı illərdən etibarən dörd nəsil dəyişən reaktiv aviasiya XXI əsrdə növbəti beşinci nəslə keçdi alır.
ABŞ, Rusiya və Çinin ardınca digər ölkələrdə çoxfunksiyalı qırıcılar hazırlamağa çalışırlar.
Beşinci nəsil reaktiv aviasiyaya tələbat ümumilikdə aşağıda göstərilən modellərdə yığılıb.
“F-22” pilotu Britaniyadan Rumıniyaya uçuş zamanı havada yanacaq doldurmaya hazırlaşır, 2016-cı il aprel.
Foto: Toby Melville / Reuters
F-22 Osan aviabazasında (Cənubi Koreya), fevral 2016.
Foto: Jeon Heon Kyun / Getty Images
F-35 Feyrford aviabazasında (Böyük Britaniya) 2016-cı il iyul.
Foto: Matt Cardy / Getty Images
“F-35” Helikopter daşıyıcısı “Uosp” üzrəində havada asılı vəziyyətdə, 2011 oktyabr.
Foto: David Alexander / Reuters
“T-50” təyyarəsi MAKS aviasalonunda. Jukovski, 2015, avqust.
Foto: Mixail Voskresenski/ RİA Novosti
“Т-50” Jukovski üzərində havada. Aviasalon MAKS, 2015, avqust.
Foto: Pavel Qolovkin / AP
MiQ-1.44 yüngül qırıcı MAKS aviasalonunda. Jukovski, 2015 avqust.
Foto: Marina Lıstseva / TASS
J-20 China Airshow aviasalonun uçuş proqramında. Çjuhay, 2016, noyabr.
Foto: China Daily / Reuters
“J-31 China Airshow” aviasalonun uçuş proqramında. Çjuhay, 2014, noyabr.
Foto: Liu Dawei / AP
“X-2 Shinsh”in ilk uçuşda. Naqoya, 2016, aprel.
Foto: Kyodo / Reuters
KF-X qırıcısının modeli.
Foto: spacebattles.com
AMCA qırıcısının modeli.
Foto: Wikipedia
Portuqaliya və Avstraliya Ukraynaya böyük məbləğdə yardım göstərəcək.
Azərbaycan Mərkəzi Bankının bu günə olan rəsmi valyuta məzənnələri açıqlanıb.
Nepalda torpaq sürüşməsi səbəbindən 2 avtobusun aşaraq çaya düşməsi nəticəsində azı 66 nəfər itkin düşüb.