SAĞLAMLIĞIMIZI QORUMAQ ÜÇÜN NƏ QƏDƏR MEYVƏ-TƏRƏVƏZƏ EHTİYACIMIZ VAR?

SAĞLAMLIĞIMIZI QORUMAQ ÜÇÜN NƏ QƏDƏR MEYVƏ-TƏRƏVƏZƏ EHTİYACIMIZ VAR?
02 Okt 2019 10:37

SAĞLAMLIĞIMIZI QORUMAQ ÜÇÜN NƏ QƏDƏR MEYVƏ-TƏRƏVƏZƏ EHTİYACIMIZ VAR?

Realpress.az Aptekonline.az-a istinadla bildirir ki,arıqlamaq üçün pəhriz saxlayanlar gündəlik qəbul etdikləri qidalarda olan kaloriyə çox diqqət edirlər. Pəhriz saxlayanlar arasında meyvə və tərəvəzdən imtina edənlərin sayı çoxdur. Bu isə vitamin və mineral çatışmazlığına səbəb olur. Amma vitamin-mineral çatışmazlığına adi qaydada qidalananlar arasında da rast gəlinir. 

Vitamin-mineral çatışmazlığının əsas səbəbləri. Bunun səbəbi müxtəlifdir: gündəlik enerjı itkisi normadan çox olması, tütünçəkmə kimi zərərli vərdişlər, qeyri mükəmməl qida texnologiyaları (buğdadan çörək hazırlayana qədər B qrupu vitaminlərinin 80-90% parçalanır), ətraf mühitin çirklənməsi (antioksidant kimi vitaminlərə və minerallara təlabat artır) və s.  Hətta bəzi mədə-bağırsaq xəstəlikləri də (qastrit, enterit) orqanizmdə vitamin-mineral çatışmazlığına səbəb ola bilir. Elə dərman preparatları var ki, uzun müddət qəbul olduqda orqanizmdə bəzi vitaminlərin miqdarını azalır. Məsələn: kontraseptivlər (hamiləlikdən qorunmaq üçün istifadə olunan tabletlər), izoniazid, sulfanilamidlər, antibiotiklərin uzun müddət qəbulu B6 vitamininin orqanizmdə azalmasına gətirib çıxara bilər. Əhali arasında vitaminlərdən ən çox A, C, E, B1, B2 və fol turşusunun, minerallardan isə sink, selen, yod, kalsium və dəmirin çatışmazlığı rast gəlinir.

Vitamin-mineral çatışmazlığının bəzi əlamətləri. Vitamin-mineral çatışmazlığının ən çox rast gəlinən əlamətlərinə aiddirlər:

A vitamini – dəri səpkiləri, qadınlarda uşaqlıq yolunun quruluğu və s.

B qrupu vitaminləri – tez yorulma, əsəbilik, yuxusuzluq, ağız bucağında çatlar və s.

C vitamini – tez-tez xəstələnmə, dəri və saç quruluğu, diş əti qanaxmaları və s.

Sink – əsasən dəri problemləri, dırnaq kövrəkliyi, qoxu bilmənin itməsi və s.

Dəmir – dəri rənginin avazıması, baş gicəllənmə, ürəkdöyünmə və s.

Yod – menstural pozğunluq, immunitetin zəifləməsı və s.

Vitamin-mineral çatışmazlığının aradan qaldırılma yolları. Orqanizmdə vitamin-mineral balansı bərpa etmək üçün qidada meyvə və tərəvəzlərə üstünlük verilməlidir. Hesab olunur ki, gundə 400-500 qr meyvə və tərəvəz qəbul olunmalıdır. Ancaq 2 dəfə artıq yemək daha faydalıdır. Meyvə-tərəvəz  az olan fəsillərdə və ya az qidalanan şəxslər (pəhriz saxlama zamanı) apteklərdən tərkibi vitamin və mineraldan ibarət olan kapsul və ya tablet alıb qəbul edə bilərlər.

Materialda əks olunmuş məlumatlar müxtəlif qaynaqlardan, o cümlədən elmi-populyar məqalələr, internet materialları, rəsmi hesabatlar və s. əldə olunmuş, ümumiləşdirilmiş, tərcümə edilmiş və sistemləşdirilmişdir.

Realpress.az


17 Okt 2019
Səhiyyə - Sağlamlıq

Bu 5 amil süd vəzisi xərçəngini yaradır

Rusiya həkimləri süd vəzisi xərçənginin inkişafına təsir edən 5 amili açıqlayıblar.

16 Okt 2019
Səhiyyə - Sağlamlıq

Azərbaycanda doğuşu ağırlaşdıran əsas xəstəliklərin adları açıqlanıb

Azərbaycanda keçən il hamiləliyi başa çatmış qadınların təxminən hər dördündən biri anemiyadan (qan azlığından) əziyyət çəkib.

14 Okt 2019
Səhiyyə - Sağlamlıq

Kişilərin sağlamlığı haqqında heç yerdə oxumadığınız 10 FAKT

Kişi və qadın orqanizmi xeyli fərqlənir və bu tək cinsiyyət sisteminə aid deyil. Adətən insanlar belə hesab edir ki, kişi orqanizmi daha möhkəmdir.