Yaponiya şirkətləri “Premium Fridays” kampaniyasına başlayacaq

Yaponiya şirkətləri “Premium Fridays” kampaniyasına başlayacaq
10 Dek 2016 11:12

Yaponiya hökuməti və işgüzar dairələr istehlak məsrəflərinin artırılması məqsədilə genişmiqyaslı kampaniya keçirmək qərarına gəliblər. Həmin kampaniya “Premium Fridays” adlandırılacaq.

Qərara əsasən, hökumət və işgüzar təşkilatlar hər ayın sonuncu cümə günü mükafat olaraq qısa iş günü kampaniyası keçirəcəklər. Layihənin müəlliflərinin qənaətinə görə, ayın son cümə günü iş vaxtının saat 15:00-da başa çatması işçilərə ticarət üçün mağazalara baş çəkməyə və ya həftə sonu asudə vaxtı daha maraqlı təşkil etməyə şərait yaradacaq.

Kampaniyanın reallaşması üçün müzakirələrin təşkili məqsədilə dekabrın ortalarında xüsusi konfransın keçirilməsi nəzərdə tutulur. Kampaniyanın özünə isə gələn ilin fevral ayında başlanacaq.


15 Fev 2020
Dünya

ABŞ-da koronavirusa qarşı 150 milyon peyvənd hazırlanacaq

ABŞ-ın beş böyük əczaçılıq şirkəti noyabr ayına qədər yeni növ koronavirusa qarşı 150 milyon peyvənd hazırlamağı planlaşdırır.

15 Fev 2020
Dünya

Çinli koronavirusdan qorunmaq üçün zürafə kostyumu geyinmək qərarına gəldi - VİDEO

Çinli koronavirusdan qorunmaq üçün zürafə kostyumu geyinmək qərarına gəldi - VİDEO