Qlobal planşet tədarükünün həcmi 120 milyondan aşağı düşə bilər

Qlobal planşet tədarükünün həcmi 120 milyondan aşağı düşə bilər
09 Okt 2019 16:08

“Digitimes Research” şirkətinin analitikləri 2019-cu ildə həm brend modellərə, həm də “white-box” istehsalçıların qurğularına tələbatın azalması fonunda qlobal planşet bazarında nəzərəçarpacaq azalma proqnozlaşdırır. Ekspertlər hesab edirlər ki, planşetlərin tədarük həcmi davamlı olaraq azalmağa davam edəcək və 2024-cü ilə sözügedən bazarın həcmi 120 milyondan aşağı düşə bilər.


“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “dailycomm.ru” saytına istinadən yazır ki, brend planşetlərin tədarük həcminin böyük əksəriyyəti “iPad”ın payına düşür, amma analitiklərin fikrincə, yaxın vaxtlarda “Apple” artıq öz planşetlərini əvvəlki illərdə olduğu kimi aktiv yeniləməyəcək. “Digitimes Research”ün məlumatına görə, şirkətin “iPad” planşetinin qiymətini aşağı salmaq təcrübəsi isə, çətin ki, lazımi tələbatı stimullaşdıra biləcək.


2020-ci il üzrə proqnoza əsasən, planşetlərin tədarük həcmi çətinliklə 130 milyona yaxınlaşacaq. Gələcəkdə aşağı tələbat səbəbindən sözügedən cihazların tədarük həcmi hər il təxminən 2-3% azalmağa davam edəcək.

Realpress.az


10 Sent 2020
İT

“WhatsApp”a tətbiqi bloklayan mesajlar gəlməyə başlayıb - XƏBƏRDARLIQ

“WhatsApp” istifadəçilərinə naməlum nömrələrdən tətbiqin bloklanmasına səbəb olan ismarıclar gəlməyə başlayıb.

3 Sent 2020
İT

Davamlı açıq qalan “bluetooth”un təhlükələri açıqlanıb

Davamlı olaraq açıq olan “bluetooth” smartfonun batareyasını daha sürətlə tükətməkdən əlavə, qadjetin yaddaşında saxlanılan şəxsi məlumatların hakerlərin əlinə keçməsinə şərait yaradır.

28 Avq 2020
İT

“Twitter”in işində nasazlıqlar yaranıb

“Twitter”in işində nasazlıqlar yaranıb. 

21 Avq 2020
İT

Sönülü telefonda yeri müəyyən etməyin yolu

Smartfonlar məlumatları təkcə geolokasiya bağlı olanda deyil, həm də söndürüldükdə ötürür. Bu məlumatlar həm cihaz istehsalçılarına, həm də mobil operatorlara göndərilir.

19 Mar 2020
İT

İlk ikiekranlı televizor nümayiş olunub

“Hisense” şirkəti iki ekrana və “8K” təsvir ölçüsünə malik dünyanın ilk televizorunu təqdim edib.