Finlandiyanın sakit və dinc həyat tərzi turistləri cəlb edir. “Visit Finland” şirkəti də bunu milli brendə çevirmək qərarına gəlib.
“Yle” xəbərlər xidmətinin yaydığı məlumata görə, Almaniyada dünya turizm sərgisinin əsas ideyası da məhz sakitlik olub. Suominin (Finlandiyanın) turizm nümayəndələri bu istiqaməti inkişaf etdirmək istərdilər.
Laplandiya şirkətləri həmin ideyaya birinci qoşulublar. Məsələn, regionun turizm bürosunun rəhbəri Teyya Mikkola bildirib ki, Finlandiyanın şimalına səfər edənlərin çoxunun əsas təəssüratları sakitliklə bağlıdır. Laplandiya üçün yay fəsli gərgin mövsüm deyildir, amma turizm nümayəndələri sakitlik brendini irəlilətməklə, səyyahların axınını təmin edə bilərdilər. Artıq indinin özündə bir neçə şirkət bu qəbildən səyahətlər təklif edir.
İqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarov Pakistanın Sərhəd İşləri Təşkilatının baş direktoru, general-mayor Kamal Azfarın rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti ilə görüşüb.
Fermer təsərrüfatı, yaşayış, sənaye və anbar sahələrində temperatur və rütubət göstəricilərinə nəzarət problemi hər zaman aktual olub. Düzgün və sabit temperatur və rütubət rejiminə riayət olunmaması qida və digər məhsulların xarab olması və yaxud istixana kimi yerlərdə meyvə-tərəvəzin tələfi ilə nəticələnə bilər. Həmçinin, temperaturun ani dəyişməsi istehsalatda qəzalar və digər təhlükəli nəticələrə gətirib çıxarır. Buna görə də bu cür nəticələrin və problemin baş verməsinin əvvəlcədən qarşısını almaq çox vacibdir.